تولیدکنندههای روتختی نوجوان محصولات خود را از طریق نمایندگیها و سایتهای فروش آنلاین عرضه میکنند. روتختی یکی از انواع کالاهای خواب است که در ابعاد و اندازههای مختلف یکنفره و دونفره تولید میشود. مدلهای یکنفره روتختی دارای طرحهای بسیار متنوعی است. از هر طرح برای سبک اتاقخواب مختلفی استفاده میشود. این روتختیها در طرحهای اسپرت، دخترانه و پسرانه تولید میشوند. میزان کیفیت و قیمت روتختیها نیز متفاوت است. میتوان انواع مدلهای جدید و متنوع این کالا را از طریق مراکز پخش عمده و نمایندگیهای فروش خریداری کرد.
روتختی ۴ تکه نوجوان با پارچه اعلا
شرکتهای تولیدی کالای خواب روتختیها را بهصورت سرویس و با تکههای مختلفی عرضه میکنند. یکی از مدلهای پرفروش روتختی؛ مدل ۴ تکه است. این نوع روتختیها معمولاً یکنفره بوده و شامل روتشکی، لحاف و دو عدد روبالشی میباشند. روتختی ۴ تکه نوجوان با پارچه اعلا شامل طرحها و انواع مختلفی است. برخی از انواع این روتختیها عبارتاند از:
- روتختی مخمل سهبعدی: این نوع روتختی با چاپ دیجیتال طراحیشده و دارای طرحهای زنده و واقعی میباشد. روتختیهای مخمل برای دخترهای نوجوان مورداستفاده قرار میگیرند. این نوع روتختی دارای رنگهای شاد و متنوع میباشد.
- روتختی پنبهای چهلتکه: یکی دیگر از انواع روتختیهای نوجوان دخترانه مدل چهلتکه میباشد. این نوع روتختی از رنگها و تکههای مختلفی تولیدشده و دارای ابعاد و اندازه استاندارد میباشد. روتختیهای پنبهای کاملاً ضد حساسیت و تعریق هستند.
- روتختی پلیاستر سهبعدی: روتختیهای پلیاستر سهبعدی پسرانه با طرحهای شخصیتهای کارتونی، ورزشی و ماشین و موتور تولید میشوند. این نوع روتختی سبک و ارزانقیمت است. بافت و تاروپود روتختیهای پلیاستر محکم میباشد و دچار پرز ریزی و نخکشی نمیشود.
میتوان انواع مدلهای ذکرشده را بهصورت مستقیم از تولیدکنندههای روتختی نوجوان خریداری کرد.
انواع برندهای ترک و ایرانی روتختی در بازار
روتختیهای موجود در بازار ایران دارای مارکهای مختلفی هستند. برخی از این برندها توسط شرکتهای داخلی و برخی دیگر توسط شرکتهای خارجی ترک و ایتالیایی تولید میشوند. میزان قیمت و کیفیت هر یک از این برندها متفاوت است. میتوان انواع برندهای ترک و ایرانی روتختی در بازار را از طریق بازرگانیها و تولیدکنندههای روتختی نوجوان بهصورت عمده خریداری کرد.
خرید از تولیدکنندههای روتختی نوجوان
خرید از تولیدکنندههای روتختی نوجوان موجب خریدی مستقیم و بیواسطه و پرداخت هزینه کمتر خواهد شد.